Men förlåt...

...de få som läser min blogg,
jag har inte haft mycket tid för dator just nu. massvis med saker som händer men ändå inget så intressant att skriva om.
Har inte så mycket att säga...Har för det mesta varit i valje, badat i poolen där. mysigt och allt sånt bra =)
vart med min underbara bästa vän Elise, som finns där i alla lägen.
Varit med Alexander och den grymt roliga Pontus, samt pierre, sebbe och martin.
Någon gång Morgan med? :D haft riktigt skoj, det har jag alltid med dom.

kl. är 05.40, och jag kan inte sova för jag har halsbränna, har försökt, men det är svårt...+ att pontus och alle ska hålla på hela tiden :( dom är lite roliga, spec. Pontus. Man skulle haft det på film :P

ikväll... alltså kvällen som varit...det blev film hos mig, med chips, godis, läsk och nudlar :D (y)
vi såg view from the top och paparazzi..sen orkade vi inte mera. sen städade jag mitt rum? -.-
Mamma har målat två av mina väggar gråa, rätt nöjd, japp! faktiskt ..skit snyggt!
åh ja, det är bra med mig, som alltid...mitt glada humör, min dåliga humor...åh min kassa halsbränna..
lider inte av den så ofta men denna natten, aa jo. Hmm...dumma skräpmat!

Imorgon, har jag inte speciellt för mig...växla danska pengar och euro xD åh sen? jo, ska ju vara med pontus och alle ...såklart Elise. :D
det blir nog bra, chilla lite och så :)
Gud, jag känner mig hungrig ? kan inte äta nu :o
usch... är nog bara trött... men det går inte att sova! så ledsen jag blir :(

äsch, ni får några bilder utav mig dårå. pussssss!


jag och pontus,,,,galna till 100 % :D




pontus, "mästerfotografen" :D


så söt kan man vara med lite redigering och smink :P


och utan redigering ;)



härligttttttt!

martin, i poolen :D


min sötaste Elise <3!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha jag åt på royal thai ensam när mamma jobbade :P vad fint rummet blev :) pöh pöh

2009-07-21 @ 10:07:44
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0