oh boy!

Igår var jag i Valje, badade i Pierres och deras Pool, åt mycket mycket jordgubbar och hade det chill =)
sov där också... sen idag har jag, pierre och sebbe vart i sölvesborg där vi åt på en resturang ! ;)
Mycket gott, sen åkte vi hem...tog det chill och så som vanligt... och vid halv elva blev kvällsbad i havet :D
skit gott! sedan kom mamma och hämtade mig, och nu sitter jag här...

Imorgon kanske det blir Kristianstad dagarna, och på Fredag, ÅHUUUUUUUUS!
yey!






samma bild, två olika redigeringar... vilken är finast ?
själv tycker jag den längst upp =)
Kommentera gärna..

Kommentarer
Postat av: hanna says

*den längst upp är finast! :)*

2009-07-09 @ 03:48:06
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0