senast

Ända sen i Torsdags har jag vart på Killebom, en festival med karuseller, spelningar och mycket alkohol drickande.
Det var väldigt roligt så här får ni några bilder utav mig =)





det var bara få av bilderna jag tog =)



OCH SÅ IDAG....
har jag för mesta dels sovit...sen suttit vid datorn, på kvällen kom My, och vi cyklade hem till Tobbe
och var med honom, Olle och Pierre en stund ..sen blev det hem till mig igen.
Blir nog att sova lite nu!



i think the sky is open for me now :(
it's so complicated, i hope you anderstand.



det är inte bra, det är inte bra alls.





:/

i think...you are the one. miss you darling, love you. see you tomorrow!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0