under helgens lopp...

...varför uppdaterar jag inte ? ge mig något att skriva om, är kass på sånt där.


i torsdags var det fest hos freddy, där hade jag det jätte trevligt :D mindre trevliga saker händer nästan på varje fest,
en blir alltid ledsen, en mår dåligt, en är riktigt överglad, och den glada var nog jag då :D fett bra ;)
tack alla snyggingar som var där, gillar er skarpt! :D

  



Har också varit i valje mycket med dom allra bästa pojkarna i världen :D sebbe pierre  martin och morgan, sov där också en natt...det var nog fredag natt, och då fick man ligga med morgan och prata strunt halva natten, såg twilight för 100:de gången också :P haha, vi pratade om saker vi redan berättat innan, och lite annat också..det blev en repris natt med en bamse stor och jätte mumsig frukost dagen därpå. jaha, och då var det redan lördag :O det blev att äta pizza, och kolla på tv och rädda nyckelpigor från poolen på förmiddagen, sen åkte jag hem och duschade och då kom Alexander och hämtade mig. så sov jag där, men vi har surat på varann hela natten och dagen, hehe. och sen idag åkte jag hem.
nyss duschat och så.. Tänkte sitta och mysa med chips en stund till innan Tim hör av sig :D sen ska jag ut med han och Casper :D det blir nog okej ändå....+ att jag är 15 om 3 dagar :D moped då med, tsssss.... puss!:D

i'm the best

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLASYSTER! Jättesöt är du på sista bilden.. Pöh Pöh aj löw ju <3

2009-07-29 @ 15:50:01
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0