Wow inte Bromölla? :o

Jo, igår var jag i Näsum hos älskade My med Maggan (maja) :D
Jesper hade filmikväll så vi var där och åt oss rätt tjock på chips, popcorn och godis =)
Martin och Bill var också där då :D
Sen bade vi i Jeppes pool en stund, en mysigt natt dopp =)
Vi träffade senare Max och sen höll vi på att elda upp en Busshållplats xD
Sen gick vi hem till My, och typ var jätte trötta och höll på med varann...sen fick vi för oss att vi skulle ut :O
så vi gick ut och skulle kolla om det var någon som hade något gott i sitt växthus! Men nejnej...
men vi hittade körsbär som i smaskade på ett tag =) =)
Sen bar det hem till My igen och efter några roliga timmar deckade vi :)

Och imorse skräck-väckte My Maja Max och Mys lillebror Robin mig...Och jag blev så rädd...haha:P
sen åkte vi med Mys mamma till en badplats och badade och det var sååååååååååååååå skönt :D

Sen blev det Bromölla direkt (Hemma) ..:) där träffade mig Sg, Vg och Ewe... vi köpte present till Sgs lillasyster som har det bästa namnet i världen, hon också, ELIN såklart :D
Hon fick någon scrapbooks blabla...ja, men hon gillade det =)


Vi skulle ha något pyjamasparty-filmkväll-blitjock kväll idag...men vet inte om det blir så.
nu sitter jag bara hemma, och vill att någon bjuder mig på Godis, är sååååååååå SUGEN!
HIHHIHIHIHIHI.


jag, maja, my :D


...


kan du inte bara be honom fara långt åt......' jag vill inte ha honom i min närhet
han är dum i huvudet.. jag vill inte bo här...nej, inte skåne.
jag vill hem! jag trodde du förstod det, men du pratar bara bort det hela tiden.
jag vet mycket väl att du vill härifrån.
Mamma, vi drar?

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har han nu gjort? :O

2009-07-08 @ 07:09:11
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jisses, det är helt sjuuukt va lik du va Hanna på den bilden i detta inlägget hehe ;)

2009-07-11 @ 02:04:19
URL: http://nerskrivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0