busigt, busigt

Jodå, kl är 06.13 och jag har fortfarande inte sovit. Kom hem halv 5 efter att ha varit ute och gått, och massa annat kul med några vänner hela natten ;) Konstigt att man kunde ha så kul i Bromölla :) roligast var de hos Jack och Stoffe :DDD
och godast med glassen, hihihihihi! jag är ganska trött nu, vill bara sova :P


nu ska jag sova, och jag har haft en bra dag, och en bra natt...nu ska jag ha en bra sömn :) njut av mina bilder här !


jag har ett humör ingen kan slå, jag är galen. Ganska bäst, och klart roligast!
piercingen är inte äkta, bara tuff :D

saknar mitt långa hår :/

den är killen i solskenet i mitt liv alltså, urcool kille :D går i min klass och
har sådan jävla bra humor.. ursäkta denna bilden men den är tuff.
han är bi, så tar för er... vill ni ha msn, bdb eller ngt bara fråga? :D
he is a nice blonde guy! kommer sakna dig i sommar, kim :) hoppas vi ses på Kb, bh och KD <3

världens bästa killkompis, sebastian sundgren. en riktig kille det ni =)

saknar dig Linn!

ett år sen, lite till :( saknar dig emma <3

bild i repris, men väldigt sugen på just den här glassen nu!

fick bli den sista bilden :/

Kommentarer
Postat av: Jamina

Vilken fin blogg du har Elin. :)

måste faktiskt erkänn att jag gillar dina bilder väldigt mycket. (Y)

2009-06-22 @ 19:54:12
URL: http://jaamiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0