Sådana här dagar gillar alla!

Började med en god frukost kl 08.15 ute på balkongen =) frukosten bestod av en nyttig sallad som innehöll tomat, ananas, oliver, gurka, kassler och avocado mums! Sedan en ananas-blåbärs smoothie =) riktigt mumsigt.

sitter och solar ute på min balkong i hopp om att jag ska bli riktigt brun, får  väl se hur det slutar, haha.
fick nyss ett telefon samtal från bästa amanda, som var sugen på att hitta på något denna molnfria varma sommardag.
förhoppningsvis drar vi till valje och badar i pierres och deras pool dom precis byggt klart, sen sola på det med :)
hoppas det funkar lika bra för pierre och sebbe som för mig =D
jag älskar verkligen detta vädret, även fast man småsvettas!


smoothie'n :D

min sallad :D

ha en riktigt bra dag idag, så ska jag sola vidare nu och sen får jag se vad som händer. <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhhhh vad gott :D sitter och dregglar nu ju.. pöh pöh

2009-06-23 @ 13:46:42
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Anonym

blöhö , vem e söt här? VAVA? (:

2009-06-23 @ 22:30:43
URL: http://nattatofte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0