ska man säga natt människa eller morgon människa?

då är klockan halv sex på morgonen, och har ännu inte sovit något. jag har verkligen suttit uppe hela natten :)
fast jag spenderade dagen och halva natten hos Pierre med Sebbe och Alle :) Det var rikigt kul, och Sebbe var faktiskt inte fullt normal idag...men det kan bero på alkohol. drick inte det, bara överskattad. själv är man nykterist, typ på heltid. lika bra det för jag har inte ens fyllt 15 men det gör jag nu i sommar :P Alle sover hos mig inatt, han har somnat förlängesen men verkar ha det svårt när det gäller sömn eftersom han vaknar till hela tiden, stackarn. Pojken har ju också rakat av sig håret, eller jaa... jag pierre och sebbe gjorde det på han och pontus. Fy, det skulle vi ju inte gjort :( Alles fina hår! :o
Som ni kanske märkt så nämner jag inga tjejnamn om dagarna längre, jo. jag umgås knappt med några tjejer längre. mycket roligare med killar :D jag litar på mina pojkar alltså, Sebbe Pierre Martin Stoffe och Morgan :)
Och såklart Min alexander <333!


har inte mycket att skriva mer än att jag är ganska trött, ingen vill underhålla mig på msn heller :o
jaja, ni får några bilder iallafall :)


denna tog jag ikväll, det ser ut som en morgongryning.
men är rätt nöjd, kommentera? :D

denna bilden är gammal, eller aaa...det är halvan till en hel bild.
men klippte ut för att himlen var extremt fin på denna bilden. fotot ser även lite gammalt ut, snyggt!

denna bilden tog Pontus på slitna Mig för några dagar sen.
riktigt fräääääsch och snygg, haha nejdå, men jag är galen ;)

en små gammal bild på min mun, var ganska nöjd med den då.
uttjatad nu :(

vill ha mitt långa bruna hår tillbaks!!!!!!!

väldigt gammal bild, men den är ändå lite övergullig :D

oredigerat gulligull :P Lilla Alexander med rakad skalle :(
och jag med mitt urtvättade röda hår :/
det får räcka för inatt/idag :) älskar dig alle!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

åååhhhhhh vad fin du är i rött hår.. :) ha kvar det så.. pöh pöh sis

2009-06-21 @ 16:35:17
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag la ut den fina bilden när du är röhårig och sminkad på min facebook och faster anna tyckte du var jättefin :) pöh pöh Hanna

2009-06-21 @ 21:11:45
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

ful hårfärg :O

2009-06-21 @ 21:19:55
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0