denna dagen gillar jag :)

som ni ser så har min blogg designats lite, tack stora syster Hanna, h88.blogg.se för det :)

Idag vaknade jag kl 9, ganska tidigt fastän jag är ledig, iallafall hade jag råkat somna i soffan igår kväll.
det är populärt att somna där har jag hört, den är skön! jag tog en snabb dusch och följde med mamma
till markislagret, där jag nu bestämt att jag ska ha likör i massa olika färger, och ett par fräna solbrillor ;)
Mamma och hennes tavla, ja :) sen åkte vi till ica maxi och handlade lite smått och gott, jag älskar min mamma,
hon köpte ben and jerry's glass till mig, mmmmmmums! idag blev det med jordgubbs cheesecake :D
gissa om jag är nöjd nu :)
eftersom jag är så wannabe min stora syster, och gör typ allt hon säger...
så har jag själv satt på en rosett på min vita tröja från gina idag, väldigt gulligt!

snart ska jag nog ut i friska luften, cykla till valje och umgås med grabbarna där, och säkert kommer My och Elise senare efter att de har varit i stan :) det blir nog en väldigt trevlig dag, det här :)

det är också väldigt fint väder, och högsommar väder... så skönt :)
dagens låt, milow - ayo technology (http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk)



ja, såhär ser tröjan ut med rosetten, och de övriga kläderna är min outfit idag,
+ en rosa kort kofta också ;) väldigt somrigt och sött!



vi tar denna väldigt somriga bild också för den passar bra idag,
+ att jag gillar att fota, men har inga bra bilder på datorn idag..

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Den tröjan blev snygg :)

2009-05-20 @ 20:45:39
Postat av: Hanna

Hej lilsis' vad fint du skriver.. Var Ben & Jerrys glassen god? Har inte testat den..

2009-05-20 @ 20:47:21
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0