pusss!

Idag så har jag varit i skolan, och det bästa är att jag är ledig, eller har lång helg från idag till måndag!
mycket härligt, bara 3 dagar kvar till liseberg :) yesyes!
idag har jag också varit med Elise, My och Lina.. är fortfarande med Elise och My :D
Vi har mest tagit det lugnt och suttit på fritan...
My var så trott innan så hon somnade i min soffa och det var sött tycker jag :)
Holje marknad på lördag då med, jippie!


Puss på er
mest pussar på Andreas ;)



en liten små gammal bild på mig när jag hade långt hår också :)



och en på lilla my, har ingen på elise just nu men det kommer... sötnos!



och en liten bild på pierre, jag gillar denna bilden! erkänn fin?
kommentera gärna vad ni tycker? :) 



och den sista på en liten blomma också, gammal bild men det går!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan förstå att hon somnade i soffan för den är så skön ;)

2009-05-19 @ 22:26:19
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0