godnatt :)

jaa.. igår var jag på liseberg hela dagen.. mycket roligt, men dock för mycket folk :(
har inte mycket att säga om det! men men trevligt var de ju :)
det bästa var den nya ben and jerrys glassbaren kan man ju lugnt säga!



mmm... Glass :D



hihihihih, :D

jahopp, sen idag har jag varit på Holje marknad i olofström med My och Elise,
det var också ganska trevligt, men jag mådde ganska illa av dom karusellerna :)

och nu sitter jag i min säng, med andreas bakom mig, mihihii..
snart sova då ja...



Kommentarer
Postat av: Hanna

åhhh vad gott det såg ut med både polkagris och glass.. mumma! Hoppas du hade roligt.. Pöh pöh

2009-05-24 @ 20:14:33
URL: http://h88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0