Slapp dag..

Jodå, en fortsättning på dagen här då va :)
Lina kommer hem till mig och vi surfar runt på datorn,
plötsligt ville jag bara gå ut, så det gjorde vi!
Vi träffade Tobbe lite, sen gick vi och gungade på en snurre gunga.
Jag mådde ganska illa efteråt. Sedan gick vi och mötte Linn,
som var 40 min för tidig till sin buss, haha!
Vi hade det lite små trevligt där ja, sedan kom bussen.. :(
sen kom Tobbe igen, och då skulle vi till Dala men då stack
alla så jag och Lina gick hem till mig och käkade makaroner, snabbt och gott :D

sen har jag klippt sönder ett par byxor också, mina jeans på bilden här nedan!
det är ju så att håliga byxor är mordernt, vi får se hur länge det gäller..

 

puss och kram Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka klippa, man ska göra ett litet hål och sedan slita det. tro mej det blir FULT om du klipper hela

2009-06-24 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0