Till att börja med..

Elin här.. tänkte göra som många andra redan gjort, skaffa en blogg.
Jag älskar att fota, och med tiden kommer ni att få se en del foton här på min blogg.
Jag gillar att rita, läsa skvaller, mode och annat som hör till de här tre sakerna.

Idag har jag varit med min väldigt goda vän Lina, som ni också kommer att få lära känna med tiden, igår var jag och Lina i Hällevik som det kallas, som ligger i blekinge, förbi Sölvesborg och allt det där.. För er som inte förstår något alls, www.google.se haha :) Jo, i Hällevik var det ganska mycket folk och jag och Lina var där med Andreas och Pontus från början, det blev lite struligt då för att det är en bit ifrån där vi tjejer bor så.. men vi fick åka med andreas väldigt trevliga och snälla mamma såklart, och sova i Andreas stora dubbelsäng. Det var mycket trevligt!
Imorse när vi hade varit vakna ett tag så kom Pontus, vi låg mest och kollade på Tv och lyssnade på musik.
Sedan kom min underbara mamma och hämtade mig och Lina, så vi körde och köpte en massa god mat och punsch rullar (damsugare), och massa annat "namnam" som vi smaskade på hemma hos mig, även Ben and Jerry's glass..den glassen är väldigt god ska ni veta :) nu är det strax sovdags, ska bara ta en snabbdusch :)
Ha det bra sålänge, puss och kram Elin

Ben and Jerry glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0