Tisdag

Hejhej Hallå :)

här sitter jag i min säng och nu har jag varit ledig sen en vecka tillbaka, väldigt härligt kan man säga.
mindre härligt är det att jag är förkyld och egentligen skulle jag varit i skolan idag,
men det orkar man inte när man mår som jag.. fast jag har piggnat till och det är bra,
för det är värsta sommarvädret idag och det är sjuuuukt bra ju :)

nyss varit och solat solarium, vill inte ligga ute och steka, blir bara stressad då...
+ att jag bor i lägenhet och vi har balkongen på fel sida så vi har bara morgon sol..
och ute på gården vill jag inte ligga, det är inte roligt att vara iakttagen när man är är bar klädd.
jag vill färga håret blont, jag vet inte vad det är för nojja men jag bara viiiiilll..
det skulle vara så bra nu till sommarn, hihihi..

bara ngra dagar kvar till sweden rock festivalen, jag vet inte vilka jag ska spendera dom dagarna med...
men det blir nog med dom från Valje, och två från mjällby..och mina kära flickor :)
Hoppas att stoffe hinner fixa band till mig, annars blir jag lite ledsen, men kommer nog ha kul ändå isåfall.

mamma gjorde värsta mumsiga frukosten idag, en ägg macka med sallad, tomat, majonäs och ägg och lime skivor.
skulle egentligen varit sill på men jag äter inte sill, och räkor hade vi inga hemma, och mamma glömde köpa.
men det var mums ändå med lite bravo juice till så :)

oj, nu har jag skrivit lite väl mycket...får väl sluta nu då, var nöjda guys.

förresten ska jag nog till valje idag, med my och elise...eller själv, jag vet inte.
först ska jag till affären och köpa blondhårfärg;)

 

sommar bild
och dagens oufit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0