Hej ;D

Jag har inte skrivit på ett bra tag, men det är mycket som händer och tillkommer, och väldigt mycket som försvinner fastän man vill att allt det man fått ta del av skulle stannat kvar. massa bra saker hänt, och jag har upplevt saker jag inte ens kunde tänka mig innan, eller drömma om.
att umgås med dom, eller att få honom.
sen dåliga saker som t.ex förlora dom, förlora henne.
jag kanske ska förklara mig lite i detalj.
jag softar dagarna igenom med personer som är så superbra, finaste Martin och hans underbara roliga och kansiga kompisar, jo, alla har sina brister, sägs det. det ända som fattas på dom är hjärnan med det är inget man märker av.. man hinner inte tänka så mycket man skrattar, och skrattar man inte, då myser man med världens mysigaste, snyggaste och bästa pojkvän!
men en liten del fattas, eller tjaaa... en stor del av mitt liv..

men fuck what i said

ja, bloggen är ju som en dagbok där man skriver hej idag har jag... och så är det.. och glad blev jag.. när... osv.
så får väl skriva lite om idag :)
inatt har jag inte sovit hemma, utan hos Martin.
Jesper var med också, kl 6 imorse vaknade Martin och skulle spela guitar hero med Jesper, de somnade om i soffan. sen vaknade dom kl 9 när jag gjorde det, jag gjorde väl ifrån mig en massa ljud.
Hoppsidejsi så var vi uppe och glodde :)
efter ett par chill timmar drog vi ut och träffade andi och emanuel, sen har vi bara varit ute och vart lite här och där. det roligaste var när jesper trillade ner i busken när hon plockade äpplen hehe.
och goda hallon var det också. Det har varit en mysig dag, med min mysiga pojke och några galna pojkar.

ska också be syrran styla om min blogg, jag vill inte ha rosa, hellre svartvitt, eller kanske lite mysig brun och vit, dunno. men kan skicka några bilder till dig om du hinner läsa detta innan jag pratat med dig om det.
förresten så saknar jag dig systeryster hannibal :) me and mamaaa loves uuu!

nu ska jag passa på att ladda upp a million pics, och skit i alla andra gånger jag har skrivit...
har börjat om, en ny start, och ska uppdatera oftare.
here comes pics!!!


min snygging

det är här cornelia, som jag fotade för ett bra tag sen
och har inte funnits tid och ork att lägga ut bilder på henne
men hon är verkligen snygg och slim. och passar verkligen framför
kameran, förlåt för ful redigering, men någon som jag hjälpa mig
och denna flicka att få henne på ett platage någonstans?
någon som söker seriöst unga modeller, hon är så sugen.
fler bilder? [email protected], maila

bilden är mörk och tråkig, its me :D men redigeringen fick
färgerna att lysa ;D

martin, jag, lillen och andi :D

the guys likes to do it the doggy way
emanuel martin andi och jesper :P

hey jag är bus

lilla jajjen :)

oredigerat

my little angel

' det var väl allt för mig denna månaden, just kidding!
jaaaaaa, jag ska uppdatera!

Kommentarer
Postat av: Sara Bjerstedt

Elin är snyggast! :D

2009-09-13 @ 22:06:37
URL: http://bjerstedt.blogg.se/
Postat av: frida.

"bus" bilden är ett + ! :))

2009-10-31 @ 23:31:56
URL: http://friidaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0