Kristianstad och fotboll!

Idag for man upp i tid och gav sig av mot kristianstad med Emanuel Jesper och Andi :)
Först gick vi och åt på favoriten, och då ringde Martin så kom han ganska snabbt..
hmm, vad gjorde vi sen?
Jo, vi gick till Hm, åh guuuud va löjliga pojkarna var xD
Gissa själva vad de gjorde, sprang runt med tjejkläder :(
Iallafall så blev det två plagg på killavdelningen, en t-shirt och en tröja.
Sen så ska man ju praoa v. 41, så jag och Emanuel gick och letade prao plats.
Först på tre cafe, sen gav vi nästan upp, men så kikade vi in på chill out
och där var vi väldigt välkomna, med goda tider, 10 - 3 och lediga första dagen :D
sen tog vi bussen hem.
Jag åkte hem och åt, och nördade dator såklart.
sen träffade jag Ida och Cornelia en stund, sen åkte jag och Ida till näsum..
så spelade jag fotboll med pojkarna, Emanuel, Andi, Martin, Jesper och Tobbe.
Sen fick jag träffa efterlängtade Sebbe med, sen några andra busar som t.ex
underbaringen Lina !<3!
Jag är så kär, så himla kär!
och Enrique Iglesias - Escape är en väldigt härlig låt.

Nu ska jag ta en macka eller något, sen blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Lillan

underbar blogg <3

2009-09-16 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0