Lite smått och gott :)

Man har ju hört lite hit och dit överallt, på skolan, internet och bland umgänget,
om alla blogg-kändisar, men..
Vill ni se något extra roligt ?


Kissie, ful redan som liten!

Paow och Dessie, ursnygga! not.
Dessie till höger, liknar faktiskt en av mina f.d kompisar,
dissa sminket tjejer.

och sen Paow ännu en gång, är det inte lite väl mycket?
vilket bröst snyggast typ, a eller b? :(

tjejer tjejer tjejer ....


Men iallafall...
idag har jag bara hunnit vara i skolan, pluggat som en liten gris där.
än så länge har jag bara suttit hemma här och hittat dom
snygga bilderna här över, och surfat runt på nätet.
Ska snart ut och träffa min pojke, och dom andra pojkarna.
Först ska jag nog köpa lite godis och sen ska jag träffa dom.
Ha en bra kväll :)

förresten, hissa eller dissa kepan?


Kommentarer
Postat av: Simone

kepsen är hiss (yy)

2009-09-16 @ 18:38:33
URL: http://fantasifylld.blogg.se/
Postat av: aghahaha

hon längst ner är dessie, inte paow

2009-09-19 @ 22:41:06
Postat av: Anonym

det är dessie, inte paow..

2010-03-06 @ 00:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0