och så fick man skolfotot...


Jag blev inte så nöjd med den enskilda fotot till höger, men gruppbilden blev ganska bra.
Tycker att hela klassen blev bra, och tyvärr kom inte hela klassen med, skyll på picnik.com
där jag redigerar mina bilder ibland lite snabbt.
Nu har jag precis målat naglarna på ena handen vita, och pratar i telefon med cornelia hjärtat.
Nu ska jag måla andra handen, sen ska jag lägga mig :)
Cornelia frågade mig om vi skulle börja på boxning, jag är osäker, det grymt hård träning men det
vore väldigt bra :) men vi får se, hallå, Elin, BOXNING? haha
imorgon blir det nog film och mys med min älskling, martin.
Sov så gott!

Hanna, systeryster. aj lööv and miss you so much <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0